"Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. So throw off the bowlines. Sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover." Mark Twain

Thursday, July 22, 2010

San Francisco ja muud jutud...

Sorry, et ammu kirjutanud pole, aga nii palju on tegemist olnud:)

Ma põhimõtteliselt sain tööle sellisesse kohvikusse naq Coffee Bean and Tea Leaf, aga kahjuks pole siiani kordagi veel tööl käinud, kuna sellel ketil on mingid hullud reeglid ja asjad. Igal töötajal on oma ID number, mida mina pole veel kahjuks saanud, kuna neile ei sobi ükski minu dokument. Praegu ootan kõnet, kas tööviisa ja -luba sobisid. Kahtlane teema sellega. Õnneks käisime Keaga eile veel kahel intervjuul. Üks neist oli Hollywood Extras, see on agentuur kus võetakse tööle inimesi saadete publikusse, muusikavideodesse, reklaamidesse ja ka filmidesse. Pidime seal täitma ankeedi ja meist tehti pilt ka ja oligi olemas. See töö on selline õnnemäng...põhiliselt vajatakse inimesi saadetesse ja telemängudesse publikuks, aga võimalik, et üks päev veab ja kutsutakse kusagile reklaami või videosse, eriti kena oleks muidugi kusagile filmi saada...seal on palgad juba paremad:P U never know, öeldi meile.

Teine koht, kus käisime oli Guessi pood...olime intervjuul kolmekesi, mina, Kea ja siis üks tsikk, kes oli riides naq hakkaks peole minema...minikleit seljas, kontsad jalas ja uhke soeng peas ja iga teine sõna oli FASHION, FASHION, FASHION:D See oli nats naljakas, aga karta on, et sellised sinna tööle võetaksegi:D Ootame täna kõnet...kui helistatakse siis saime tööle:P Väga ei looda selle peale, aga kes teab...

Nädalavahetusel oli meil üks vinge reis San Franciscosse...nali algas peale reede hommikuga, kui ma Tarmo juurde läksin ja ukse taga peaaegu 1,5 tundi ootasin:D Viisime Keaga oma kraami juba neljapäeval Tarmo juurde ära, et siis sinna ööseks jääda ja et oleks reedel hea kohe startida. Ma ööseks ei jäänud, vaid läksin sinna hommikul...turva lasi mind alt ilusti sisse ja saatis kolmandale ära, aga korterisse ma sisse ei saanud...lasin kella ja koputasin ja helistasin, aga ei midagi...vaikus. Istusin siis koridori põrandale maha ja hakkasin oma vinges telefonis mingit jobutust mängima:D Lootsin, et neil on kella 10ks äratus pandud, aga kus sa sellega...lõpuks, kui mingit kolistamist kuulsin, oli kell juba 10:40 vms...jumal tänatud, et Keal loodus kutsus:D Ühesõnaga nad käisid eelmine õhtu peol ja seiklesid hommmikul kella 8ni ja polnud veel päris selged..kaugel sellest, kui aus olla:D Saime enam-vähem õigel ajal minema ja pool teest Friscosse sõitsin mina...uus kogemus jälle:)

Esialgu läksime linnast eemale ühte ilusasse rannamajja ja lihtsalt puhkasime...loodus oli seal midagi taolist naq Eestis, aga mägine...rand oli kui filmis:) Koht oli täpselt selline, kuhu tahaks minna suure perega, lülitada telefoni välja ja unustada kõik linna mured...perfect place for that! Laupäeva veetsime Keaga rannas jalutades ja pildistades, õhtul kokkasime ja läksime lähedal asuvasse hotelli baari drinkidele. Selleks, et hotelli saada pidime minema üle golfiväljaku ja samamoodi ka tagasi. Kuna oli juba hiline aeg, siis töötasid väljakul mingid kastmissüsteemid...sellised, mis käivad ringi ja pritsivad vett. Tagasi tulles olid need välja lülitatud ja sai rahulikult kõndida, aga siis oli kerge ehmatus, kui üks äkki tööle hakkas...kiljumine ja jooksmine läks lahti siis...Kea ja Tarmo panid jooksu ei tea kuhu ja mina nende järel:D Jooksmine lõppes sellega, kui Kea kingadega libises ja kukkus...kuna tal oli lumivalge jakk seljas, siis suutis ta kukkuda sellisesse kätekõverduse asendisse:DDD Ise kukkusin kahh ja leidsin maast ÕUNA...muidugi oli vaja see kohe maast lahti kangutada:D aga see ei olnudki õun, vaid mingi golfi värk:D See oli hetk, kus sai jälle südamest naerda:D

Saabus pühapäev...lõuna ajal sõitsime San Franciscosse...kuna laupäeva õhtu venis mu kallitel sõpradel pikaks, siis pidin mina sõitma, aga mulle see sobis...tundsingi autosõidust puudust juba. Kõigepalt sõitsime hotelli, millel nimeks Westin, selle keti hotelle oli seal kesklinnas 2 ja see ei olnudki nii ebaoluline, aga sellest hiljem. Panime asjad ära ja suundusime ühte prantsuse kohvikusse brunchile. Sõime ja jutustasime ja jõime mojitosid...San Francisco sõbrad tulid ka kampa. Veetsime seal kohvikus mõned tunnid ja läksime edasi ühte elava muusikaga jazz baari...koht oli selline väike ja tagasihoidlik, aga rahvas tantsis ja musa ja seltskond olid heaaad...seal kadus ajataju ära, vb nendest kokteilidest, mis ma ära jõin. Jahh... USAs keegi ei mõõda sulle 4 cl rummi või mis iganes...läheb nii palju kui läheb...tavaliselt on kokteil 50 alkoholi ja siis 50 midagi muud:D Eile tellisin kruvikeeraja, kuhu oli viinale vist värvi pärast tilk apelsinimahla lisatud...selline suur klaas oli, ei kannatanud juua, tellisin apelsinimahla juurde:D Aga see selleks. Jazz baaris oli väga lahe, tegime Keaga tantsu kaa. Edasi läksime taxoga Golden Gate silla juurde, mis oli pimedas udu sees (sellepärast, et seal oligi udu, mitte sp, et ma uduselt oleks näinud...ausõna). Kauaks me sinna ei jäänud, sest plaanisime järgmine päev naqnii asja ikka päeval üle vaadata:) Siis sattusime sellisesse vahvasse kohta naq Girardelli Chocolate, kus müüakse vääääga head shokolaadi ja jäätist ja kõike värki...nämmaa. Poe ees seistes nägin üle tee ühte taxot, aken alla lastud ja muusika mängis. Kuna olin juba parajalt heas tujus, siis läksin taxo juurde, kiitsin taksojuhti hea muusika eest ja palusin veidi kõvemaks keerata... läks tantsuks:D Tuli välja, et see oli meie takso, mis meid ootas...aga kes seda ju enam mäletas...taksojuht sõitis poe ette ja siis tantsisime juba kõik koos...lisaks veel mõned suvalised inimesed, kes olid ka vist heas tujus:D Väga fun oli...selliseid taksojuhte võiks Eestiski olla, kes probleemideta musa lasevad ja ka 7 inimest peale võtavad kui vaja. Edasi läks sõit klubisse nimega The Endup...oi seal oli hea muusika jälle ja ilusad inimesed...enamus geid...naq ma hiljem teada sain:D Aga väga lõbus oli ja sai palju tantsitud:) Mingi aeg väsisime ära ja suundusime tagasi hotelli. Võtsime takso ja jõudsimegi kohale. Sõitsime siis 4kesi 31sele korrusele (mis siis, et meie tuba oli 11ndal) ja saime aru, et veits vale koht:D SIis leidsime ühe hotellitöötaja kes ütles, et liftiga sõitmiseks peame kasutama oma kaarte...üritasime ka, aga no ei klappinud see kaart selle auguga seal:D Töötaja aitas meid oma kaardiga 11ndale, kus hakkasime tuba otsima, aga mida ei ole, seda ei ole. Lõpuks saime aru, et oleme hoopis vales hotellis ja sellepärast ei sobinud ka kaart liftisõiduks. LOL. Õnneks leidsime lõpuks õige hotelli üles ja saime ära puhkama:)

Esmaspäeval pidime LA-sse tagasi sõitma, aga enne tegime veel väikese linnaekskursiooni Golden Gate juurde ja sõitsime ka nendel kuulsatel mägistel tänavatel ringi. Kea oli roolis...tõeline ekstreemsus oli see. San Francisco on väga ilus linn ja rahvas kirjum, kui LA-s. LA on väga laiali valgunud ja polegi naq sellist õiget vanalinna ja värki, aga Frisco on rohkem linna moodi...väga sooja tunde tekitas see koht:) Kliima ja randade poolest muidugi LA-d üle ei trumpa, sest Friscos on jahe...ma olen ikka veel oma õiges linnas siiani:)

See nädalavehtus oli kindlasti üks meeldejäävamaid siin...suured tänud Urmasele ja ja Tarmole selle eest!